SŽ'in Výstaviště ile Dejvice arasındaki bölüm için bir tasarımcısı var. İnşaat iki yıl içinde başlayacak

EnondeR

New member
İnşaatın 2026 yılında başlayacağı varsayımıyla çalışmaların o yıllar kadar sürmesi gerekiyor.


Çift hatlı elektrikli bölüm yalnızca Stromovky bölgesinde yüzeyde çalışacak, ardından trenler derin tünele ve yeni Praha-Dejvice metro istasyonuna girecek. S'nin basın sekreteri Nela Eberl Friebov, yeraltı binasının inşaatının yolculara hizmet vermeyi bırakacağını ve yeni bir yerde bineceğini ve Hradansk metro istasyonuna daha iyi bağlanacağını söyledi. Bu, bölümdeki demiryolu geçişlerinin tahrip olmasına neden olacak.


Onay talebi, ortak inşaat izinleri için proje dokümantasyonu oluşturacaktır. Tahmini toplam inşaat maliyeti 7,7 milyar krondur.


Bina, Prag, Vclav Havel'in yazı ve yaklaşık on binaya bölünmüş Kladno arasındaki demiryolu bağlantısını modernleştirme projesinin bir parçası. Soust, 2020'de sona eren Negrelli viyadüğünün yeniden inşası, Masaryk madeninin modernizasyonu veya Kladno'daki rayın inşasıdır.


Yer altı binası ve otobüs durağının yanı sıra Stromovka Parkı'na bağlanan bir yaya köprüsünün de yer alacağı Praha-Bubny ve Praha-Vstavit kavşaklarında çalışmalar sürüyor. Çalışmaların 2026'da bitmesi, hattın deneme işletmesinin ise iki yıl sonra yapılması gerekiyor.