Tam zamanında. Libeň köprüsünün bir kısmının yıkımına başlandı, yapı şimdiden çökmeye başladı

EnondeR

New member
Bu özel kemerin durumunun gerçekten çok kötü olduğu görülebilir. Ulaştırmadan sorumlu Belediye Başkan Yardımcısı Zdenk Hib, düzenlediği basın toplantısında, bu nedenle Ocak ayında kapatılmasının büyük bir talihsizlik olduğunu söyledi.


Yıkım çalışmaları yarım yıl sürecek, ardından yeni yapı inşa edilecek. Bu iki yıl sürdü.


İşçiler şimdi bu binanın ana kemerini yıkacaklar. Daha sonra Torchov Caddesi üzerindeki kemeri ve yaz tatillerinde son olarak Voctova Caddesi üzerindeki köprüyü yıkın. Yıkım z'de bitmeli, su basan köprünün temellerini kaldıracağız ve izin süreci onaylanıncaya kadar çalışmalara devam edeceğiz. TSK editör yardımcısı Josef Richter, inşaata başlayabilmemiz için bize izin verileceğini kesinlikle umuyorum dedi.


Mevcut çalışma sırasında ikili, kemeri desteklemek için kullandıkları toprağı kendi kendine düşmesin diye kesti. Richter, yavaş yavaş yan taraftaki korkuluğu ve eti çıkarmaya başladık, ardından kafeslerin menteşelerin tepesinde buluştuğu kemerin kendisini gördük ve bu da yapının çökmesine yol açtı, diye açıkladı Richter. Ona göre yapı dengesiz ve düşme tehlikesi nedeniyle işçilerin çok dikkatli ilerlemesi gerekecek.


Üst bağlantıdaki kusurlar



Ocak ayında TSK, don nedeniyle oluşan hasar nedeniyle su basan köprüyü tramvay ve bisikletlilerin kullanımına kapatmıştı. Uzmanlar üst bağlantıdaki dikişleri keşfettiler. Eklemler, kuvvetlerin köprü yapısından desteklere, testerelere aktarılmasını sağlar. Su basmış köprü, su baskınlarına karşı önleyici koruma görevi görür, ayaktadır ve su bastığında altından su geçecektir.


Bir takım kusurlar içerir, gelecekteki davranışını tahmin etmek mümkün değildir ve güvenliği garanti edilmez. TSK birkaç ay önce yaptığı açıklamada, yapının ani bir şekilde çökmesi durumunda, yakın çevresinde önemli kodların oluşacağını ve yakındaki inşaatı da etkileyeceğini açıklamıştı.


Bu nedenle, sözde izleme kurulu olarak adlandırılan uzmanlar, sonunda yapının altını oymak için orijinal tamamen sular altında kalan köprüden saptı. Onlara göre bu seçenek zaman ve mali açıdan uygun olmayacaktır. Yatırımlar yüz milyona ulaşabilir ve desteğin uygulanması birkaç ay sürebilir. Bu nedenle nihayet yıkıma başlandı.


Tünelin ortasından tramvaylar Libesk köprüsüne doğru hareket etti. 1. ve 27. hatlar aynı anda çalışıp kapanıyor ve burada yeni bir U dönüşü durağı oluşturuldu. Yeni Libesk most durağı ile Palmovka durağı arasındaki yaklaşık 600 metrelik bölümde yerini otobüsler alacak.


2014 ve 2018'de Prag belediye başkanı Adriana Krnov'un (ANO) liderliğinde Libesk köprüsünün yıkılması ve yerine yeni bir yapı konması girişiminde bulunuldu, ancak halefleri köprüyü onarmaya karar verdi. Geçmişte bazı sivil toplum kuruluşları ve politikacılar defalarca köprünün kültürel bir anıt olarak tanınmasını sağlamaya çalıştı. Kültür Bakanlığı sonuçta köprü anıtının korunmasını reddetti, ancak başkentin bir kopyasını dikmesini tavsiye etti.


Libesk bölgesi, 1928 yılında mimar Pavel Jankov'un tasarımına göre inşa edilen altı köprüden oluşmaktadır. Jank, diğer şeylerin yanı sıra, yakındaki Hlvkova köprüsünün, Steovicch veya kodova sarayındaki birkaç villanın ve Hotel Juli'nin de yazarıdır. Prag 1.