Yeni Škoda Forcity Plus 52t Tramvay İlk kez Prag çevresinde insanları taşıyor

EnondeR

New member
Yeni tramvaylar yeni derinlik deposundan anlatım olacak. Bu nedenle, Jan Urovsk, MSTOPEDA SVíbrovástní ve Transport Company Prag (DPP) Surface'in teknik editörünü açıklıyor.


Ulaştırma şirketi rotayı uzun sürecek şekilde seçti ve SNZE'deki tramvay, tam test için 20 bin kilometre ihtiyaç duyacak.


AB çiftlikle sınırlı olacağından, bu MSCE hakkında yönlendirilmelidir. Buna ek olarak, rota çok dik ve düştü ve biraz ZK.


Sokaklarda binmek sadece bir araç olacak, toplam Tyi'nin test edilmesi için nakliye şirketi M. Öte yandan, gitmek için denemeler verdi ve DPP'nin üzerlerine bir idie öğretmesi gerekiyor.


Yeni tramvay türüne sahip zvznite, Urovsk'i açıklıyor.


Tramvay % 100 Nzkopodlan, ayrıca pedlerden mantarlara sahip annelere herhangi bir şekilde dolmaya yardımcı olmadan. Ayrıca, çok geniş. Maksimum bir avcıyı ve sadece sokakta kimse değilse, model Nem Zkrojovac sokaklarının diğer modelinde. Arabaya gitmelisiniz 243 kişi, EV şehri 70.


Çok fazla IR de rotayı tasvir eden panellerdir. Yeni tramvay hava koşullu ve hoş.


Koltuklar Del Time Mken, Sills Urovsk'ten sonra. Potaen, ITN'de Nron olan sert plastik ve kabarık arasında bir uzlaşma olan kırmızı bir katsayıdır.


Pedchdc'nin en iyisi



Technolojik Innovac'tan, baştankara sadece Pasai değil, aynı zamanda operasyonun galvanistleri de olacak. Tramvay modern bir karşı -çözücü sistemi var. Bellekte biriken kameralar ve haritalar tarafından kullanılabilir, kolayca 10 santimetre ile zirveleri tespit edebileceği sanal bir tarım tüneli oluşturabilirler. Sonuç IDE tarafından uyarılır ve acil durum frenini etkinleştirir.


Arabanın elosu, yaya altındaki tramvay iskeletinde tutmak için tasarlanmıştır, ancak şehir onu bir kenara itti.


52t tramvay 14T ve 15T'nin en iyisini birleştirir ve bunun için eksiklikleri kapalı Urovsk.